Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu Prekių pristatymo adresu, į Pirkėjo pasirinktą savitarnos siuntų terminalą arba atsiimant užsakymą viename iš pasirinktų Pardavėjo prekybos taškų.
Pasirinkus pristatymą paštomatu, Prekės išsiunčiamos per 1-2 darbo dienas nuo užsakymo apmokėjimo gavimo. Lietuvoje prekės pristatomos per 2– 3 darbo dienas. Dėl kitų šalių prašome teirautis telefonu ar elektroniniu paštu;
Prekės kurių nėra sandėlyje (užsakomos prekės) pristatomos per 4-10 darbo dienų.
Grąžinimas:
Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis aktualiais LR įstatymais ir kitomis teisinėmis normomis bei dokumentais, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų – pardavimo; žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
-grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
-prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma.